måndag 4 januari 2010

Om längtan…

..och om kärlek.

Sent igår kväll ja man kan nog snarare säga att det var mitt i natten kom Lilla Julie med föräldrar hem från sin julvistelse i Frankrike. I flera veckor har man gosat med farmor & farfar, morbröder & mostrar en hel massa kusiner & vänner.

DSCN1491

De mellanlandade här hemma hos oss och stöp i säng. Trötta av allt resande och av bara tanken på att de ska upp till väntande arbete idag.

Men Lilla Julie och jag, vi får tid att bara mysa tillsammans hela dagen. Kärleksbubblet till detta lilla gryn är i kolosalformat. Och all längtan efter att gosa, skratta och gå på upptäcktsfärd tillsammans får jag nu stillat under dagen.

♥♥Det är kärlek när våra ögon möts,när jag får hålla dig i min famn, när dina armar slingrar sig runt min hals och du ler så oemotståndligt och varmt. Jag känner djupt inom mig att denna källa av kärlek till Dig du lilla stora gryn är så fantastiskt enorm , så vacker och evigt underbar.♥♥ 

2 kommentarer: