tisdag 5 januari 2010

Minnet är nu tomt..

….ja så står det nu på min kameradisplay. Så var det ju för mig idag så jag vet hur det känns om man säger så.

Efter att ha sörjt över bilderna som inte blev på Julie i målartagen så började min hjärna att arbeta för högtryck. Jag är inte det minsta teknisk. Min fina kamera kan jag inte mer än ta bilder med. Ibland utan minnet i som sagt var…sån är jag! Men den är tydligen mycket intelligent och gjord för såna som jag…;).

När jag i eftermiddag vandrade ut i kylan för att möta vännen M så fortsatte mina tankar att mala. När jag tog bilder av Julie så fick jag ju radera andra bilder?? Märkligt om inte minnet är i så kan det ju inte finnas bilder att radera heller…eller?

Så fort jag kom hem igen så kollade jag kameran. Jag tog ut minnet, slog på kameran och DÄR VAR BILDERNA! Min extra ordinära superkamera kan ta 22 bilder även utan minneschipet som jag hade tagit ut igår. Så här ska du nu få se mitt lilla gryn :).

DSCN1548

- Hm, vad är nu det här för något?

DSCN1551

-Skulle jag äta det här? Smakar inte så gott precis.

DSCN1553

-Nu över till tvåhansdsmålning.

DSCN1556

-Å lite i håret mé.

DSCN1560

- Mormor, får man verkligen göra såhär?

DSCN1562

-Nu börjar färgen svalna och är inte lika skön längre…jag vill ta av mig tröjan..

DSCN1558

..nu!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt det ser ut!! Hon är verkligen en underbar liten skrutta.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Susanna; JAAA! :D
    Mam

    SvaraRadera
  3. underbara bilder och underbar söt tjej;)

    SvaraRadera