lördag 16 januari 2010

En inbjudan..

..har jag fått igen.

Ja, det är faktiskt andra gången på bara några år som den har kommit i min brevlåda. Första gången tänkte jag

–…Men varför och hur? Jag vet ju ingenting alls om det här. Om det var när jag var runt nio-tio år då hade det passat mig perfekt. För då kunde jag precis allt om detta. Men nu!

Så 4 söndagar i rad ska jag vara en av dem som röstar här! Sist var det himla roligt tycker jag och då var det den HÄR  jag, precis som så många andra ville ha på första plats.

4 kommentarer:

  1. Ja, men kanske hittade de (som bestämmer sånt) ditt namn i rullorna, och tyckte att du gjorde ett bra jobb förra gången?
    Vad nu "bra jobb" betyder i det här sammanhanget?
    Kanske hade de samma åsikt som jag har nu... att rösta på Björn Skifs är alltid ett bra val!

    Varm kram... alltid!

    SvaraRadera
  2. Elisabeth; Jaa, så är det nog ;), jag ska göra ett bra jobb den här gången med och försöka få rätt låt som etta :). Det är då man önskar att man hade fler än 1 röst. Men Amanda J är väl alldrig fel!

    Stor och varm hjärtekram
    E

    SvaraRadera
  3. grattis ;) kan man säga så *ler*

    SvaraRadera
  4. Monica; Jomenvisst kn du säga så. Känns rätt kul att bli vald trots att jag inte riktigt vet hur urvalet går till :)
    E

    SvaraRadera