söndag 10 januari 2010

Nästan som ett…

Bild0135

..kinderägg.

Bild0136

Frankfurts flygplats hittade maken den här bra-att-ha-på-resan-grejen!! Vet du vad det är?

-Jo, en tandborste som är liten och behändig. När du vill borsta tänderna så tar du fram den lilla tandborsten med tandkräm på ur det blå plastägget. Tuggar runt den i munnen i någon minut. Sen är du fräsch igen!

Voilá!

ps. När jag söker på Kinderägg för att länka så hittar jag den här artikeln. Är den på riktigt? Det känns som om de borde ha lite annat att oroa sig för…

4 kommentarer:

  1. Nu fatta jag inte ?
    vem han menar du? Alex Schulman? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, ALex å du med såklart ;)!
    Kram
    E

    SvaraRadera
  3. Haha vilken rolig liten sak!
    Och smart också faktiskt.
    :-)
    Hoppas att ditt nya år startat bra! Jag ahr itne riktigt hunnit runt för all läsa bloggar nu sedan nyår men hoppas att det ska bli lite mer tid framöver.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja visst är den! C köpte den just av den anledningen :D.
    Ja tack mitt nya år har startat fint! Det känns som om det blir ett riktigt bra år *L*.
    Emellanåt hinner inte jag heller läsa alla bloggar jag vill. Eller så hinner jag läsa men ej kommentera. Det får bli så ibland...
    Kramar

    SvaraRadera