onsdag 16 december 2009

Snö

Så ljust å fint det blir direkt som snön kommer. Till och med luften känns annorlunda, mer luft i luften liksom :). Det är en himla tur att det blivit ljusare för nu, efter två mastodont långa och intensiva dagar på jobbet…är jag lite trött.

Jag ser fram emot julledigheten med långa, lata dagar och sköna promenader i snölandskap.   Men först så är det goda vännens 40 årsfest & glöggfest här hemma & vinsmuttar kväll med en annan kär vän. Å det är mysigt och trevligt ,en oj vad jag längtar efter att dra ner på tempot.

Ha en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med snö!
    Det skulle jag också gärna ha.
    Men kanske kanske blir det lite av det i Sverige. Vi får se. Åker ju dit på måndag men eftersom vi firar jul i Skåne iår är det inte säkert med snön...
    Hoppas du snart får din efterlängtade vila!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Saltistjejen; Jaaa! Det är så mysigt med snö trots att vinden just idag har varit bitande kall. -8 blev nog -13 tror jag.
    Hoppas att du får riktigt mycket snö åtminstone några av dina dagar i Skåne. Och snart mycket snart så drar jag i handbromsen för att bara vila och njuta :).
    Kramar!

    SvaraRadera