torsdag 17 december 2009

Åh så hände det!

Försändelsen med mitt julpaket från New York har kommit fram!! Å jag som tyckte att paketet var så fint och så var det till MIG! Jag är så glad trallala! Jag är så nyfiken, så nyfiken. Men ska försöka hålla mig från att pilla på paketet förrän jultomten kommer :). Åh vilket fint julkort du har gjort! TACK TACK!

Julklappsbytet var ett super roligt initiativ av Emma i Skottland. Jag tyckte att det var svårt att veta hur anonym jag skulle vara när jag skickade iväg mitt paket. Men nu när jag fick mitt från Saltis och hon skrev ett så fint brev till så ångrade jag mig nästan…Hon hade ju kunnat tjuvkika här hos mig…jag kunde ju inte tjuvkika hos den jag köpte till…men jag hade ju kunnat skriva några rader ändå…tänker jag nu :).

Bild0128

6 kommentarer:

  1. åå va spännande ;) öppna nu!!!

    SvaraRadera
  2. Monica; Nopp! Ska vänta...ett tag till i allafall :)
    Kram
    E

    SvaraRadera
  3. Nej, vänta till julafton! ;) Vad lyckat det blivit! Kram!

    SvaraRadera
  4. Emma; Jaa, jag ska vänta...men där är jag nog fortfarande litegrann som barnen...kan inte riktigt hålla fingrarna i styr ;). Men jag lovar. Och du, det här var en toppen bright idé Emma!
    Stor och varm kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Oj skulle man varit anonym! Hm, det missade jag isåfall....
    Jaja, jag är glad att du tyckte det var roligt att få en "hälsning" iallafall! Hoppas du kommer tycka om innehållet också. :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Saltistjejen; Nej..eller jag vet inte...det var nog bara i mitt tänk man skulle vara anonym. Någon på Emmas blogg fr just om anonymitet när Emma fr om någon var intresserad av julklappsbytet. Å då tänkte jag att man kanske skulle vara det :). Jag blev jätteglad över ditt brev!!
    Kramar

    SvaraRadera